INLÄGGSIDA alicemazing -

12 december 2011

"And I really hope you're alright, cause even though there's going to be unwise decisions you will make that dissapoints me no matter what, I will still love you"

Har ju glömt berätta att jag beställde ett par nya army-jeans i fredags. Mina andra har det gått hål i och jag verkligen älskade dem. Så beställde nästan ett par exakt likadana, hoppas nu dem kommer i veckan :D Annars? Slutade runt ett idag. Hade läxförhör på historian och matteprov, gick nog åt skogen läxförhöret. Idag spenderar jag min natt på en biograf tillsammans med Gabbe. LUCIAVAKA ♥ För er som inte vet vad Lucia movie night är, så visas det tre filmer på bio, det slutar runt sju. Så skolböckerna ska med till bion sen sticker vi direkt till skolan efter lite frukost osv. Haha, galet!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-12-12 @ 16:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0