INLÄGGSIDA alicemazing -

2011 soon to be → 2012

Kan inte fatta att det snart är ett nytt år. Jag har varit med om så mycket detta året, sånt som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. Vad jag också insett är att jag kanske delar med mig lite för mycket av mig själv här i bloggen. Den ska bli lite mer "opersonlig" eller hur jag nu ska uttrycka mig. Men somsagt under detta året har jag lärt mig både det ena och det andra, det har varit otroligt mycket sorg, otroligt många tårar, men samtidigt väger det jämt med allt bra, alla fina minnen och allt skratt jag även fått uppleva. Det har jag mig själv, min bästa vän, mina fina vänner och framförallt min mamma och min bror att tacka för. Utan er, ja. Jag vill nog inte ens tänka på hur detta året hade varit utan er, vänner som ovänner.
Likaväl som 2010 så kommer 2011 vara ett år jag absolut inte vill glömma! Godnatt på er ♥

Ps. Måste också tillägga att bloggen varit ett stort stöd för mig detta året. Ja, alla fina kommentarer, respons, att läsarna blir fler, besöksrekord. Allt som egoboostar. Skitgrymt! Ds.
'“Sometimes you have to be apart from people you love, but that doesn't make you love them any less. Sometimes you love them more.”

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt årrrr

2011-12-31 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0