INLÄGGSIDA alicemazing -

Dag 1 - Presentation av mig själv

Jag heter Alice Opebiyi. Jag fyller 17 år den 20 Juni 2012 men önskar mer än allt att det var 18 jag fyllde. Jag älskar att shoppa, blogga och spela fotboll. Jag bor tillsammans med min storebror och min mamma. Dem två är en väldigt stor del av mig. Utan dom två skulle jag inte varit samma person som jag är idag. Om någon skulle fråga mig "hur ser du dig själv Alice?" skulle jag nog svarat, glad, spontan, livlig, rolig, omtänksam och lättirriterad. Anyway, jag älskar verkligen att festa med mina fina vänner. Det är nog en av de bästa sakerna som finns. Att dansa är också något jag älskar. Att umgås med mitt fotbollslag ligger också mig närmast hjärtat. Ute på fotbollsplanen släpper jag allt annat som händer i mitt liv. Det är nästan den bästa känslan i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0