INLÄGGSIDA alicemazing -

Dag 4 - Det här åt jag idag

Idag har jag inte haft någon aptit så har bara ätit lite
taco-pasta,
en kanelbulle,
ett glas mjölk,
och ett glas julmust.
Låter säkert som värsta säret nu. Men de två senaste dagarna när jag ätit så har jag fått riktigt ont i magen. Igårkväll kunde jag inte ligga på sidan eller på mage för att jag fick någon sorts kramp. Anyway, har varit i malmö med Emelie. Gick en runda på stan och fick med mig ett plagg hem ifrån kollektionen "the girl with the dragon tattoo" helt klart supernöjd! Hade gjort upp värsta planeran med emelie eftersom vi båda är hemma själva, skulle äta middag och mysa.... Men sen kom jag på att jag skulle träna fotboll!  Nu ska jag ta en powernap. Sen ska jag träna, längtat riktigt ordentligt faktiskt!!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0