INLÄGGSIDA alicemazing -

FRIENDS ARE LIKE STARS, YOU DON'T ALWAYS SEE THEM BUT YOU THEY ARE ALWAYS THERE

Januari 2010  ♥

Februari 2010  ♥

Mars 2010  ♥

April 2010  ♥

Maj 2010  ♥


Juni 2010  ♥

Juli 2010  ♥

Augusti 2010  ♥

September 2010  ♥

Oktober 2010  ♥- Fan vad jag minns denna kvällen väl, och fan vad bra den var!

November 2010  ♥

December 2010  ♥

Januari 2011  ♥
Februari 2011  ♥

Mars 2011  ♥

April 2011  ♥

Maj 2011  ♥

Juni 2011  ♥

Juli 2011  ♥- Fantastisk kväll med Lovisa, Maggio och tuttlisa!

Augusti 2011  ♥

September 2011  ♥Hittade inga bilder på mig och Lovisa tillsammans i denna månaden kan bero på att det är den månaden som jag och Lovisa umgåtts minst. Förvånadsvärt men sant.
Oktober 2011  ♥

November 2011  ♥

December 2011  ♥

Den sjätte januari har vi varit bästa vänner i två år, vilket är snart. Vi har känt varandra sen sjuan, men då var vi inte alls så tajta. Tiden går fort när man har roligt inte sant? Dessa bilderna innehåller inte bara roliga och fina minnen, utan också en jäkla massa kärlek och en otroligt fin vänskap. När vi tittar tillbaks på dessa bilderna ser vi så mycket som ingen annan ser. Allt liksom kommer tillbaks. När någon frågar mig vem min bästa vän är, tvekar jag inte en sekund. Du är min absoluta favorit. Jag vill aldrig att vi ska skiljas åt. Bara tanken av att du är på andra sidan jorden just nu (och gottar dig, hehe) och inte kommer fira nyår med mig gör mig faktiskt en aning nere. But what to do, sålänge du har det bra mår jag bra! Love you soulsister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0