INLÄGGSIDA alicemazing -

BE COOL STAY IN SCHOOL


Godmorgon! Erkänner att jag inte sprang igår. Hade ingen ork i kroppen och tror jag sträckt mitt baklår. Eller något! Hoppas mina träningsfans inte blir allt för besvikna nu. Istället pluggade jag engelska osv. gosade ner mig i sängen med levande ljus tända på mitt rum. Kollade ett avsnitt 90210 sen somnade jag lite innan tio. Vaknade klockan 3 av att datorn stod på, gick upp, borstade tänderna och somnade om igen. Försov mig imorse så kom fem minuter sent till min mattelektion. Nu sitter jag här och har det jäkligt tråkigt. Kanske borde plugga lite ändå. HEJDÅ ALLA MINA FANS!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag undrar varför du byttade från polhemskolan i lund

Till olympiaskolan i hbg, det är så att jag är lite

intresserad av att gå på Polhem och jag undrar

Hur du skulle beskriva den skolan, eleverna som går där

och hur lärarna är, för det känns jätte svårt att välja rätt skola

Det skulle vara jätte gulligt om du bara ville skriva något om det

kram <3

2011-11-08 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0