INLÄGGSIDA alicemazing -

ETT RIKTIGT JÄVLA AS

Gårdagen- Mötte upp två ifrån mitt lag runt halv sex-tiden igår, begav mig till Svalöv, hejade & peppade mina fina lagkamrater. Vann två matcher, förlorade en, och spelade en lika. Lite tråkigt! Men tyckte ändå det gick hyffsat bra. Kunde gått bättre om vi inte haft lite otur. Anyway, efter finalen va spelad så stack jag och Lovisa på halloweenfest ett tag. Så roligt att se alla fulla människor när man själv är nykter haha! Såg ut som det hade haft en rolig kväll iallafall. Själv var jag inte alls på fest-humör, fick dansat lite sen begav jag och Lovisa oss hem till Teckomatorp och kollade film, bara efter 25 minuter sov vi gott. Nu är jag på hemmaplan, funderar på att träna men bara tanken på tanken av att träna får jag ont i mina benhinnor. Får köra lite styrka här hemma istället! VI SES ALLA FINA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0