INLÄGGSIDA alicemazing -

HURTIGA TJEJEN

Överblick för er nya läsare på mitt krypin. Här bor jag. Trivs bra när det är städat. "jobbigt" att det är så stort så man kan göra garderob av alla möjliga ställen. Myser med tända ljus just nu. Här är så mysigt när det är nystädat!


Helt ärligt så har jag inte tränat ett skit idag, istället har jag ätit god mat (jordärtskocksoppa) godaste soppan som finns! Sen har jag städat mitt rum, något som jag ångrar att jag inte gjorde för någon vecka sen istället så jag sluppit leva i den röran hela lovet. Men nu är det iallafall gjort och jag ligger och myser och inväntar töserna som kommer hit på lite Lördagsmys om någon timme. Blir en bra lördag ändå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0