INLÄGGSIDA alicemazing -

FRIDAY NIGHT IN PICTURES

Kan fredagskvällen bli bättre om man spenderar den tillsammans med världens bästa vän? Svar nej.
Hade en mysig fredagskväll med trevliga människor i Svalöv. Fick skjuts hem till vårt gamla hus runt elva där jag somnade gott i mitt gamla flickrum. Märks hur mycket jag saknar att vara här. Är ju nästan här varenda helg ju. Men det är så myyysigt!!! Idag har jag varit en runda hemma, hämtat massa saker till maskeradfesten ikväll. Ingen aning om vad jag ska ha på mig. Vet precis vad jag ska vara utklädd till, men vet inte vad jag ska bära till detta. Har iallafall glömt både det ena och det andra hemma, så får åka hem snart igen... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0