INLÄGGSIDA alicemazing -

LIKE A BAWS

Hejhej! Blev lite ändrade planer, vid halv sex stack jag ner till exan och tränade fotboll i 1,5 h med Ik wormos flicklag. Inte alls samma seriösa tempo som på våra träningar, men ändå kul. Jag hoppas våra tränare lägger in en extra träning nu snart. Men  fortsätter nog att träna med flickorna på tisdags eftermiddagarna ett tag till. Nu bakar jag och mamma, och medans degen jäser så ska vi ut och springa!! Efter det blir det julmust & lussebullar. ÅH SÅ JULIGT ♥


Just det! Fick en kommentar om varför jag bytade skola ifrån Polhem till Olympia. Tror inte riktigt jag orkade med tempot på Polhem. Jag menar det är väldigt högt tempo där! Förövrigt så är det en otroligt stor skola, det är visserligen Olympia också. Men Polhem är som nästan hela skolstaden. Lärarna är bra osv. Man blir nästan alltid bemött på ett trevligt sätt. Så om du är ute efter mycket plugg och klarar av högt tempo så är Polhem nog en bra skola för dig. Annars skulle jag rekommendera Olympia! Kram på dig med

Kommentarer
Postat av: a

Kan du inte berätta lite om olympia?

Både bra & dåliga saker, kan vara bra för oss som går i 9:an att veta? :)

2011-11-09 @ 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0