INLÄGGSIDA alicemazing -

Q/A

Måste svara på lite frågor nu alltså!

Angående om att någon såg mig äta ägg utomhus igårmorse var lite komiskt eftersom det var såpass tidigt på morgonen, vad är oddsen att någon ser en äta ägg liksom?? Anyway för det första så var jag sjukt sugen på ägg så skalade ett och la i min baguette som Lovisa gjorde igårmorse, sen åt jag det andra vanligt. För det andra så hade jag och Lovisa inget tidsperspektiv denna morgonen och när det var tio minuter tills bussens avgång så var vi inte alls klara. Så vi tog med oss maten ut och åt, sparade ju bara tid? Iallafall, förstår inte det pinsamma med att äta ägg utomhus, haha?

Sen har jag fått lite frågor om hur jag orkar träna så mycket osv. Både på bloggen och utanför.  Alltså, det är faktiskt bara våran egna inställning, vill man så kan och orkar man, vilken tid på dygnet. Jag har ett mål nu och vill uppnå det, och vet vad som krävs också. Då vill jag kämpa för att kunna uppnå det också! Men har faktiskt bara tränat jättemycket förra veckan och denna, mest för att jag vill prestera bra på fotbollsträningarna, visa framfötterna. Vi har ju somsagt nya tränare och det känns på något sätt som en ny start.

Och tack Sara för komplimangerna de värmer ♥ vet inte min längd och vet inte min vikt tyvärr och om jag vetat skulle jag nog inte skrivit det här ändå :) Och något speciellt schema angående min träning har jag inte. Jag tränar fotboll på torsdagar och söndagar sen försöker jag ju såklart träna varje dag. Eller åtminstone ska jag göra det nu. Ska köpa gymkort på 24/7 också eftersom dem har det både i Landskrona och Helsingborg, så kan jag gymma efter skolan eller före, eller när vi har håla! Ni kommer säkert tycka jag är värsta träningsfreaket nu. Men har man ett mål och är tävlingsinriktad och vill vinna så kämpar man! Hoppas ni är nöjda med svaren iallafall! :) KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du e jätteflitig. Fortsätt så!

2011-11-03 @ 22:31:08
Postat av: o

Man måste vara 18+ för att kunna tränna på 24/7. Jag har vart och frågat där :)

2011-11-03 @ 22:32:56
Postat av: Hanna

Duktig tjej! Behöver en inställning som dig nu............

2011-11-03 @ 23:33:24
URL: http://brks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0