INLÄGGSIDA alicemazing -

18 oktober 2011

Tror ingen förstår min förkärlek till Veronica Maggio. För mig är hon mer än bara en tjej som spelar sina låtar på konserter, hamnar högst upp på radiolistan, att hennes album blev så populärt på spotify direkt. För mig är hon så mycket mer! Tänker på två speciella personer i mitt liv varje gång jag hör någon låt ifrån hennes album "satan i gatan" två personer som har funnits i mitt liv ett tag nu. Som det inte går en dag utan att jag tänker på! Ja, ni kanske tycker jag är löjlig. Men det är för att ni inte förstår isåfall!
Hej alla fina!!

Sitter i skolan och chillar med min fina klass efter att precis ha ätit rälig lunch i matsalen. Men jag ska väl inte klaga! Nu har vi bara lite mer än 2 timmars samhällskunskap kvar sen slutar vi. Ska bli jätteskönt! Ska hem och sova och plugga om mitt huvud tillåter det. Mår inte speciellt bra, så är det när tröttheten tar över. Grymt trött idag alltså! Det är rätt sjukt........ Men avslutar här eftersom jag känner hur långt inlägget blev. FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0