INLÄGGSIDA alicemazing -

AND I'LL HOPE YOU REST IN PEACE


Min nya digitalkamera som beställdes för cirka två veckor sen som jag fick idag, tack fina Arne ♥
Det sket sig med att vara nyttig....
Är hos Julia just nu, har ätit middag här, varit på Gunnarssons, handlat massa onyttiga saker för precis under 100-lappen, streama  O.c säsong 3 nu efter att ätit oss ganska så mätta, skönt att vara här och komma bort ifrån allt hemma ett tag. Förresten så ankom min farbror hans fru och min kusin igår så idag har vi varit i Malmö, ätit go mat pratat och bara haft det jäkligt mysigt. Och det är mindre lönt att fråga vad som hänt, berättar när jag är redo. Om jag blir redo! Vi hörs när vi hörs. Kraamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0