INLÄGGSIDA alicemazing -

BE PROUD SISTERS

Känns skönt att ha varit ute och gått en lång runda med Julia, måste börja träna ordentligt nu. Vill ju vara lite fit på beachen i sommar! Anyway, skäms iallafall inte över min kropp även om jag tycker jag gått upp lite i vikt den senaste månaden. Men man har egentligen bara en person att skylla och det är väl på sig själv. Vill man så kan man! Så är det bara, är man inte nöjd så borde man sluta klaga och göra något åt det istället och är man nöjd med sin kropp så är man ju nöjd och borde VERKLIGEN inte skämmas över vad man tycker om sig själv! Då ska man vara stolt, ibland förstår jag mig inte på vårt samhälle. Är man ego för att själv tycker att man ser bra ut och trivs med sig själv? Nej långt ifrån! Ego är en person som sätter sig själv först i exakt alla situationer. En person som trivs med sig själv är en bra person! PUSS

Kommentarer
Postat av: Amelia

Soo true Alice. Du ska vara stolt över dig själv för du är så vacker!! :)

2011-10-16 @ 23:12:59
URL: http://amelialemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0