INLÄGGSIDA alicemazing -

BOWLING

Hejhej bloggen!

Avslutade min kväll igår med lite kvällsnack med en underbar person! Började däremot denna dagen med att bränna mitt pekfinger på plattången. Mindre kul såatt säga. Sen tog jag bussen till Idrottens hus, bowlade med klassen, sen käkade vi lunch. Åt en jättegod ceasarsallad med räkor, och därefter köpte jag en födelsedagspresent till Joshua, sen avslutades dagen fint med lite spanska. ("fint") avskyr spanska. Helt seriöst! Riktigt jäkla tråkigt. Inte alls motiverad på lektionerna.. Anyway, ska kolla simpsons och sova lite nu. Blog you latero!

Kommentarer
Postat av: En blogg om 5 systrar

Dagens blogg läsare är utsedd.

kolla in om det är du!!



KRAM från Systrarna Backström =)

2011-10-27 @ 21:36:08
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0