INLÄGGSIDA alicemazing -

DET HANDLAR OM DIG


"Just i detta ögonblick då detta skrivs ner så är jag en jävligt lycklig tjej, jag är lycklig för att  jag lever ett rätt fantastiskt liv. Vissa dagar iallafall. Lycklig för att jag träffat världens finaste kille, och då menar jag inte vilken kille somhelst. Utan den killen man verkligen kan vara sig själv med, den killen som får en att inte kunna somna på natten, den killen som får en att le enda vägen ifrån hans hus till bussen. Den killen som får mitt hjärta att slå fortare när han tar min hand. Den killen som tänder ljus och sätter på musik när man äter middag. Den killen som gör maten starkare när man inte kollar. Den killen som man får borsta tänderna på. Den killen som egentligen är väldigt känslosam trots att han inte visar det. Den killen som är exakt lika störd som jag. Den killen som ändrar film trots att han sagt att jag fått bestämma. Killen som lyssnar på världens bästa winnerbäck, killen som skrattar åt världens sämsta reklamer på tv.n Precis den killen är du" -2010-12-09 @ 20:05:13

And if you look real deep, you'll see I see. I'm still the girl you fell inlove with


Kommentarer
Postat av: Anonym

mattias christensson?

du verkar vara rätt så "in to that guy?" ;)

2011-10-11 @ 22:28:00
Postat av: alice

Ja, okej. Då kanske jag är det då! Fast vi är bara är vänner och trivs så. :)

2011-10-11 @ 23:00:41
URL: http://alicemazing.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, om han vet om det måste han tycka du är en lite stalker. men det är ändå gulligt att du tycker om honom så mycket :)

fast, det är ju synd, han håller på med alla! :(

2011-10-12 @ 14:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0