INLÄGGSIDA alicemazing -

GÅRDAGENS OUTFIT


Halsdduk-gina tricot//byxor & bikerjacka-h&m divided//transperant tröja-femme//mobilväska-väla, affär unknown//skor- converse
Hejhejhej! Fredag idag, och gud så in i helv*tes skönt! Skulle slutat kvart i tolv idag men blev klart med spanskprovet tidigt så fick sluta klockan 11! Hur skönt?! Lite kul att man träffar nya människor på Olympia som man känner varenda dag. Som idag när jag skulle hämta min skoldator, så bara sitter söta Nelly där på marken och vinkar! Sen sa jag snabbt hej till Minela och Sanna också, och det fick mig att tänka på hur mycket jag faktiskt saknar linåker.. Anyway, har varit nere i stan med Gabbi en stund och nu tänkte jag laga mat för jag är ashungrig!! Kösshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0