INLÄGGSIDA alicemazing -

I REALLY NEED TO GIVE UP DRINKING


Vad gör blogg.se med kvaliten på mina bilder? Som förövrigt är tagen med en systemkamera? Såhär såg jag iallafall ut idag. Och heja svenska fotbollslandslaget som spelar EM-kval mot Finland idag!!! Vinstvinstvinst. Förresten, längtar jättemycket tills imorgon när jag först ska på "Fångarna på fortet" med mitt fotbollslag, sen ska jag och Gabbi förfesta hos en vän med massa goa människor, och framförallt jag ska få träffa min mest efterlängtade vän någonsin, Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jäkla skön !!! Lite synd att vi inte går i samma klass faktiskt :( haha / Olivia Lind :D:D:

2011-10-07 @ 18:45:13
Postat av: alice

Aww, taack!! Du med Olivia. Tycker jag med!!! Har också bytaaat nuu.. Puss

2011-10-07 @ 20:46:51
URL: http://alicemazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0