INLÄGGSIDA alicemazing -

I'M NOT A PERFECT PERSON


Förlåtförlåtförlåt! Asdålig uppdatering igår. Men hade fullt upp hela dagen faktiskt, efter skolan kom F till mig ett tag, sen begav jag mig hem till Elin för att snacka lite sen blev det att vi båda två åkte hem till Arne och blev bjudna på tacos där som var asgott! Sen träffade vi Julia och tog bussen till Landskrona, dem gick hem och jag mötte upp F och efter någon timme gick vi hem till Elin och Julia där vi kollade idol, lite american pie och åt popcorn, sen när Elin och Julia ville sussa gick vi hem till mig igen..
Har ätit varit och handlat bullar och haft en mysig morgon med Elin och Julia, nu har vi bestämt att vi ska åka och göra Malmö. Sen ikväll får jag se vad jag hittar på! Ni får ha en asbra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0