INLÄGGSIDA alicemazing -

När en sviker dig står där tusen åter

Jag har hatat dig SÅ många gånger. Jag har velat slå dig tills du blivit blodig. För du har förvirrat mig så mycket.
Jag är så trött på att vara irriterad. Och du verkar ju uppenbarligen inte kunna ändra dig, för du vet att jag har sagt till dig förut att jag tycker att du har behandlat mig alltför respektlöst.

Jag tyckte verkligen, verkligen om dig. Jag hade velat satsa - och fan vad jag hade satsat. Jag hade gett dig allt.
Nu vet jag inte, jag bara vet att jag MÅSTE få ur mig det här för att kunna leva mitt liv. Och jag vet också att jag vill att du är ärlig. Säg till om du inte vill att jag sover här i kväll. Du kan ju inte på allvar tro att jag vill sova hos någon som bara längtar tills dess att jag går."

"Nu har jag seriöst ingen aning om vad du tänker. Jag tror aldrig att jag har haft det. Och det är så frustrerande.

 

bästa idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0