INLÄGGSIDA alicemazing -

NU NÄR ALLTING ÄR GRÖNT

Hejhej bloggen :D

På asbra humör idag, helt sjukt faktiskt! Ska berätta om min otippade Fredagkväll också, (glömde förresten kameran hemma) thumbs down. Anyway, åkte ju in och mötte upp två tjejer ifrån min klass + Bea, åt på kinarestaurang, köpte godis och gick till bion. Kollade paranormal activity 3, usch och fy. Satt nästintill i Nellys knä så rädd jag var. Började till och med gråta (haha) superläskig film! Sen helt oväntat så befann sig Lovisa i Helsingborg med Hampus & Rasmus. Helt sjukt längesen vi fyra umgicks! Körde hem till mig och hämtade lite saker sen vidare till Kågeröd. HÄRLIG KVÄLL!!!! Nu ska jag städa mitt otroligt stökiga rum, sola, ut och springa och tagga inför kvällens bravader! KÖSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0