INLÄGGSIDA alicemazing -

ÖGONEN SÄGER EN DEL OCH JAG VET VAD DU TÄNKER

bikerjacka-h&m//halskedjor-JC//tröja-VILA//jeans-h&m//kilklackar-vagabond//fjäderörhängen-JC
Glad tjej igår, kan ju bero på att jag var med världens bästa vän. Åkte ju till svalöv vid halv sex, fixade mig det sista sen kom Lovisa och vi blev skjutsade till Philip som höll i en av kvällens förfester, blev lite vilt but what to do. Det är ju bara fest den 29 oktober en gång om året så man får väl passa på. Kvällen började iallafall asbra. Dansade non-stop och det var faktiskt inte så farligt att festa med yngre människor. Kvällen slutade iallafall mindre bra, mår som jag förtjänar idag med andra ord. Ätit frukost med Lovisa och nu ligger vi på mitt gamla rum och myser! FRED UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0