INLÄGGSIDA alicemazing -

Q/A

Ni verkar inte få nog om mitt privat-liv inte sant? Känner att jag då får förklara mig ännu en gång. Vet inte om ni själva varit sådär riktigt kär i någon? Eller varit med om så mycket med en person att även om man kommit överrens om att man passar bäst som vänner så har man väl innerst inne inte riktigt kommit över personen och kommer aldrig göra det heller. Just så känner jag iallafall nu. Att jag inte bara vill kasta bort någon sådär. Att hur mycket jag än vill att det ska vara vi så vet jag att vi bara är vänner just nu och att det passar oss bäst. Och att jag trivs med det. 
Behöver egentligen inte förklara detta för någon men någon av mina läsare därute verkar ju har svårt att förstå. Antagligen för att du aldrig känt så och inte kan sätta dig in i situationen. Begär inte att ni ska förstå allt, jag menar ni vet ju verkligen inte ens hälften om mig och mitt kärleksliv (om jag nu kan kalla de för det). Nog om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0