INLÄGGSIDA alicemazing -

WHO'S IN THE HOUSE SAY I'M IN THE HOUSE


Oboy' vilken helg alltså! Så jäkla underbar, igår var jag ju på kick-off med laget som blev så himla lyckat och var jätteroligt. Var på utmaningarnas hus och blev uppdelade i olika lag och skulle klara  av olika utmaningar, riktigt roligt faktiskt! Sen efter det åt jag pizza med Elin och Julia på Bella Zara, fixade mig och stack på förfest och sen vidare till folkets hus där ännu en fest hölls men denna gången utav Jasmine, Malin och Jessica, tackar för en otroligt rolig fest.  Hade iallafall jätteskoj där! Lite kaos blev det ju, men kul var det. Runt halv 3-tiden gick jag hem till Arne för att sova där, det var en riktigt jäkla kall natt kan jag säga. Frös hela vägen hem trots att jag hade en tjock jacka på mig... Anyway, riktigt rolig och bra helg och jätteskönt att få träffat Lovisa. Haha, älskar att vi började gråta båda två när vi träffades... Riktiga mesar! Berättar snart vad jag hittat på idag. Nu ska jag duscha och skriva klart ett arbete. KÖSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Louise

ja jävlar vad grann du äääääääääääääääääär då

2011-10-11 @ 18:03:29
URL: http://griislouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0