INLÄGGSIDA alicemazing -

11 september 2011


Bodyshots och morgonmys med Lovisa och Tuva
Visst är det skönt att bli vän med någon man typ "varit nämre än vän med" att kunna umgås som vänner efter allt som hänt tidigare. SKÖNT!

Nu ska jag kolla på Idol och mysa med voffsen, som förresten (pik till dig som skrev att jag var bortskämd och i princip fick allt jag pekade på) ska åka hem någon dag i veckan. Hur mycket jag än ville ha en mops, så tycker jag faktiskt att det var rätt mycket jobb. Alltså hon är ju rätt krävande... Och min tatuering? För det första så fick jag den av mamma enbart för att jag slutat äta godis i ett halvår och sen betalade hon andra halvan. Så det är väl ingen big deal? Och bortskämd är jag knappast!!! (ibland blir man ju bortskämd, men jag brukar inte bli speciellt bortskämd med materiela saker, mer kärlek osv) PUSS PÅ HATERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0