INLÄGGSIDA alicemazing -

22 september 2011

Godmorgon! Att en dag kan börja såhär bra, har varit vaken i max 10 minuter och är jätteglad. Dock kurrar min mage som tusan och jag är jättehungrig! Känns skönt att jag ska börja skolan imorgon på Måndag också, hoppas nu på att jag hamnar i en trevlig klass som jag kommer trivas bra i. Vill bara tacka för alla fina sms jag fått dagligen där ni frågar hur det går osv. Vill tacka alla som verkligen stöttat mig i detta! För detta är somsagt något jag haft väldigt jobbigt med. Men ja, ni som tar åt er borde ju lätt känna er som omtänksamma och minst sagt goa människor, för jag vet aldrig om jag någonsin stöttat er osv. Men ni vet ju vad som sägs, what goes around comes around! Thanks anyway ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad blev det för någon skola? :D bra blogg!

2011-09-22 @ 17:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0