INLÄGGSIDA alicemazing -

I CAN'T UNDERSTAND HOW A MAN GOT YOU CHOOSING

Tänkte svara på lite frågor jag fått av mina vänner och här på bloggen angående skolan.

Jag bytte ifrån Polhemskolan i Lund för att jag inte trivdes riktigt bra till Design and Construction i Helsingborg, något som jag ångrar så jäkla mycket, för min klass var så himla underbar och det beslutet jag tog var alldeles fel. Den skolan i Helsingborg var ingenting för mig. Nu ska jag försöka ta mig tillbaks till Polhemskolan på något sätt..
Och just nu går jag inte i skolan alls.. Och visst det låter kanske skönt osv. Men är så sjukt stressad!

Saknar er så sjukt jäkla mycket. Saknar Adam, Gertrud, Marcus saknar till och med Lotta, syKerstin nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0