INLÄGGSIDA alicemazing -

THURSDAY


Godmorgon foalks! Inte roligt när vovven väcker mig kvart i sju när  jag och mamma kommit överrens om att hon skulle gå ut med Tuva imorse. Så tänkte jag, är jag lika gärna vaken kan jag ju gå ut med henne? Så när jag går ut i hallen kommer mamma ut precis just då. Exakt likadana kläder och exakt lika nyvakna! Då la jag in en kommentar som jaha, perfekt då kan ju du ta henne. Men nä?! då slutar det med att vi klunsar om saken och jag förlorar... Suck! Anyway, har "hyrt" massa goa filmer som A walk to remember, The notebook, Bröllopsduellen, Bring it on, Confessions of a shopaholic, Picture this och Wild Child. Så har jag ju lite att göra idag! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0