INLÄGGSIDA alicemazing -

TOOK MY HEART TO THE LIMIT AND THIS IS WHERE I'LL STAY


Godmorgon! Var ju och firade moffe igår,  helt underbar kväll. Min familj/släkt är helt fruktansvärt bra! Efter kalasandet körde vi Morfar till Malmö och sen lämnade Mamma och Joshua av mig hemma och sen kom Elin hit ett tag och pratade sen lämnade hon mig och Mr. X kom hit, sov här och nu lämnade han kanske för en timme sen och Elin är här! Eftersom det är så fint väder så ska jag åka 3-hjuling med Arne idag. Får se vart vi åker och hittar på! Kram

Kommentarer
Postat av: Carolina

Mr X låter spännande ;)Kul att du träffar Arne fastän det är slut mellan din mamma och honom!

2011-09-25 @ 13:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0