INLÄGGSIDA alicemazing -

NOLIFER

Vem kramade dig sist: Mamma
När festade du senast: I Lördags med bräschbrudarna
När pussade någon dig senast: Lördags
Vem pussade dig då: Ehh, Julia. Haha
Vem pussade dig på kinden sist: Oj, Elin kanske?
Vem klappade dig på ryggen sist: Haha, ingen aning
Vem sa jag älskar dig sist: Elin, Julia, Mamma
Vem gjorde senaste peace tecknet till dig: Haha, ingen aning.
Vem blinkade senast till dig: Ehh, haha ingen aning.
Vem flinade senast åt dig: Måste varit Joshua

Dagens saknad: Skolan........
Dagens vill ha: MCDONALDS
Dagens smink: Rouge
Dagens klädsel: Löpartights och fred perry tröja
Dagens godaste: Har bara druckit ett glas äpplejuice
Dagens klantighet: Råkade spilla ut mjöl på golvet....
Dagens bästa: Mamma!
Dagens frisyr: Uppsatt i en kinestotte..
Dagens sämsta: Hunger

Senaste smset: Oj, det kan jag ju inte skriva här haha. Men kan läsa det näst senaste "Underbart gumman!! Jag gör vad jag kan här:) kommer hem direkt efter jobbet idag! Promenad tillsammans kanske?"
Tredje smset: "Hej alice, idag har d varit fullt upp. Har inte haft batteri på mobilen. Men vi hörs imorgon"
Femte smset: "Detsamma gumman (L)(L)(L)"
23e smset: Näää, vill inte skrivaa!!!
52a smset: haha, näää. Vill inte skriva det här heller...
Sista konakten: Wilmer Ristarp
Första konakten: Addo
Ringsignal på mobilen: Gubben i lådan- Daniel Adams-Ray

Sista du pratade med på msn: Oj, måste varit Lovisa när hon skickade bilderna efter midsommar
Har du blockat några på din msn: Har jag säkert
Har någon blockat dig: Haha, jadåå
Vem är bäst som är inne på msn nu: Är inte inne på msn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0