INLÄGGSIDA alicemazing -

WAIT FOR ME

Namn: Alice Opebiyi

Födelsedatum: 20 juni 1995
Ålder: 16
Bor: I Landskrona

Husdjur: inga!

Hårfärg: Kastanjebrunt
Ögonfärg: Bruna
Hur lång är du: 174-175
Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt
Civilstatus: Singel
Trivs du med det: Nja, tills jag hittar någon jag trivs med så ja.

 

Senaste personen du kramade: Mamma
Senaste personen du pussade: Matte
Senaste personen du hånglade med: ehh, matte tror jag
Senaste personen du ringde: Elin
Senaste personen som ringde dig: Julia
Senaste personen du smsade med: Ehh matte fast min mobil är död så någon annan kan ju ha skrivit..

Dagens kläder: chillkläder
Favorit mat: tacos, lätt
Favorit färg: beige
Rökt: cigaretter ja
Snusat: haha, ja
Testat droger: nej!

Smakat alkohol: ja.
Varit full: Ja........

Har du bra självförtroende: det tycker jag!
Nöjd över din kropp: nja, längden.
Många vänner: Många kompisar och få vänner
Nära vän: Julia, Elin just nu & Lovisa

Någon/något du saknar: Min familj i England som jag inte träffat på över ett år nu

Instrument du kan spela: Lite piano typ?

Bästa sport/träning: Fotboll och löpa

Hatar du någon: Ja, det gör jag.

Pratar du fortfarande med personen du senast kysste: Ja gör jag
När duschade du senast: igår efter träningen
Vem hade du senast sex med: -----

Har du varit gravid: nej
Äldsta strul: 90 eller 91?
Yngsta strul: 95

Har du varit otrogen? näää

Har du bra betyg i skolan? hyffsade
Favorit ämne i skolan: Engelska
Skolkat: jaa
Fuskat på ett prov: jaaa :(
Fått hem ringning: Ja..
Mobbat någon: Njaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0