INLÄGGSIDA alicemazing -

HAVE YOU SEEN MY BEST FRIENDS?


Jag är så glad för er mina bräschbrudar, ni är liksom så jäkla underbara på alla olika sätt och vis och det är jag inte ensam om att tycka. Jag menar Tuva-Charlie hoppade ju på er såfort ni kom hit. Men ja, nog pratat om hunden. Eller?? Hon klättrar på min rygg just nu och vill inget hellre än att ha min uppmärksamhet. Men vi har faktistk gjort några framsteg idag, hon vågade tillexempel inte gå ner ifrån trappan först, sen när jag skulle visa Elin och Julia hur rädd hon var så sprang hon typ ner ifrån trappan. Blev skitglad!  Sen har vi blivit asbra vänner osv. Sovit i soffan, lekt med leksaker och så! Ja, det är mysigt med vovve! Nu ska jag sussa om jag ska orka gå upp tidigt imorgon. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0