INLÄGGSIDA alicemazing -

WE COULD'VE HAD IT ALL

Skrev ju att jag skulle ut och springa för ett tag sen, 20 minuter innan jag skulle ut tvekade jag som fasen på om jag verkligen orkade sticka ut, så bestämde mig för att läsa bloggar istället och en av de bloggar jag läser dagligen är Erica Nilssons, så klickade in där och såg denna bilden ↓ Då kunde jag bara inte sitta kvar vid datorn, dessutom var jag så fruktansvärt irriterad/arg/sur/ledsen av många olika anledningar så jag stack ut ändå! Rätt sjukt hur människor kan bete sig illa!!


Ser verkligen upp till dig Erica när det gäller träning. Blir så sjukt peppad och inspirerad när jag läserdin blogg, och det hoppas jag ni också blir. Ni hittar iallafall hennes blogg HÄR förövrigt så gick det sjukt bra idag. Sprang inte speciellt långt men sprang sjukt fort. Det blir så lättare när man är arg!! Haha har kommit på att min träning (på egen hand) går som bäst då!


Har precis duschat och ska äta lite frukt nu (blandannat svenska jordgubbar, hur gott??) sen ska jag sova! Godnatt på er fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0