INLÄGGSIDA alicemazing -

Beter mig som 12-år (typ) men är lack. Hehe

Det är sorgligt att vissa människor inte kan sluta stalka/veta allt man gör, trots att (personen i fråga) redan fått det hon tjatat efter i typ två år. Sad but true. Men lite kul är det ju iallafall!! Men godnatt, speciellt godnatt till min lilla stalker (eller lilla och lilla, man kallas ju inte kossan utan anledning) om du vill veta (såklart du vill) ligger jag i sängen, ska sova. Ska upp klockan åtta imorgon och kommer väl blogga någon gång runt nio-tiden skulle jag väl tro. Så då är det bara att kika in!!


Kommentarer
Postat av: Michelle Lindström

Wiiiieeee jag är med på din fina blogg! Eller ja man ser moi lite på bilden. Heheh var bara tvungen att säga det. Haha.. Love your blog Alice!

2012-04-10 @ 23:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0