INLÄGGSIDA alicemazing -

LÄNGESEN JAG TRODDE JAG KÄNDE DIG

Det börjar bli varmare väder även fast det regnar så känner man på något sätt det i luften, vilket gör mig otroligt glad. Jag längtar till sommaren och längtar bokstavligen talat snart ihjäl mig till att få resa med gott sällskap utomlands. Siesta är inte långt borta nu heller och så snart cashen rullar in så ska det bokas. Tälta är inte riktigt min grej, men helt klart värt det när man har Winnerbäck, Timbuktu, Albin Gromer och diverse artister att se framemot. Det ska bli riktigt fett om det nu blir av! Imorgon är det valborg, mina planer har hängt lite löst. Men ska iallafall spendera dagen i stadsparken och sen får jag helt enkelt se vart det bär av. Har inga förväntningar alls, men om jag minns rätt så har denna valborg en hel del att leva upp till medtanke på hur bra förra var. Vet att det inte kommer bli samma Men det blir ju vad man gör det till, inte sant? 

Sitter förövrigt hemma själv och smygsneglar på en film som jag absolut inte har den blekaste aning vad den handlar om. Kan ju hopps på att mamma snart kommer hem med en godispåse, men det kan jag väl drömma länge om. Ni får ha det fätt bra! Over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0