INLÄGGSIDA alicemazing -

REUSED 10.01

En söt hund som sprang runt på stora nygatan i Malmö. Sprang tillochmed in på ett café, men sen tog mamma upp henne i famnen och ägaren visade sig vara någon mamma kände. Vad är oddsen?

Hur ofta händer det att någon man pratat med i max fem minuter säger "det borde finnas fler som dig" jag vet inte. Jag blev så otroligt glad. Det roliga var att denna killen var otroligt skön, han heter Simon Hedman och driver en second hand affär i Malmö. Berättade om lite idéer jag hade och han berättade lite om sina. Jag blev isllafall otroligt inspirerad och ska snart dit igen. Har haft en otroligt mysig dag med min mamma. Nu ska jag få i mig lite mat för att sedan bege mig på fotbollsträning. Vilket väder alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0