INLÄGGSIDA alicemazing -

VI HAR FÖRSÖKT SÅ MÅNGA GÅNGER NU

Försöker tala till dig
Lyssnar men vill inget säga till mig
Slutar tala till dig
För jag hör inte någonting från dig, nej
Och jag drömmer om dig nästan varje natt
Och varenda gång jag drömmer så är jag fast, i dig
Men jag säger god natt och somnar om
Och ber för att du inte ska dyka upp igen
Vi har försökt så många gånger nu
Gått om varandra så många gånger nu
Jag tror att det är dags att säga god natt
och somna om
Försöker tala till dig, lyssnar men vill inget säga till mig. Slutar tala till dig för jag hör inte någonting från dig, nej. Och jag drömmer om dig nästan varje natt, och varenda gång jag drömmer så är jag fast, i dig. Men jag säger god natt och somnar om och ber för att du inte ska dyka upp igen. Vi har försökt så många gånger nu gått om varandra så många gånger nu. Jag tror att det är dags att säga god natt och somna om.


Albin Gromer- Så många gånger//Albin Gromer- Än så länge//Albin Gromer- Jag minns//Albin Gromer-Var min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0