INLÄGGSIDA alicemazing -

BEST NIGHT

Bästa avslutet på ett överbra sommarlov. Bästa hittills faktiskt! Igår började vi hos Emelie, övertalade Frida och Emelie till att följa med och hade en överrolig förfest. Det var undertiden där jag kom på att jag måste sortera bort människor som inte behandlar mina vänner rätt. Dem kommer först! Sen gol vi iallafall hem till mig och vid tio tiden tog vi tåget till Malmö, tog en öl på kungen och sen dansade vi loss till Rebecca och fiona. Efter det stack brudarna hem medans jag och jasse stack till ett uteställe. Var där tills stängning och sen tog vi tåget hem vid sex. ÖVERBRA KVÄLL! 2 much alcohol dock. Men ja, dricker man som en karl blir det ju så. Och just det, träffade panda i panda da panda och Jackie som var med i paradise hotel. Kändiskåta jao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0