INLÄGGSIDA alicemazing -

SO YOUNG SO HIGH #2

Måste ju säga att mycket har hänt under dem senaste 24 timmarna, hade en riktigt rolig förfest som varade tills ungefär 24.00 med för mycket alkohol och shots, för mycket för att kunna må bra på jobbet idag. Korkad chey, hej. Vid tolv bestämde vi iallafall oss för att dra vidare till en lokalfest, mycket blandat folk men det var kul att få träffa alla gamla vännerna. Mycket skratt och många gosiga kramar ifrån mina fina vänner. Även mycket dansandes, det enda "tråkiga" med kvällen var ju att jag paja iphonen och har ont i ganska många kroppsdelar idag, plus att jag har fått städa undan efter folk igår. Fast fick ju dock hjälp med städningen. Nu ska jag, SOVA! Finally. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0