INLÄGGSIDA alicemazing -

BACK TO SCHOOL

En vecka kvar- sen är det, wait for it.... SPORTLOV. Det sköna är att denna veckan inte alls kommer suga. Idag ska jag träna rygg och mage, på tisdag är det alla hjärtans dag plus att jag har fotbollsträning, på onsdag ska jag tränar axlar och armar och träffa Lovisa (har bestämt detta själv utan att ha pratat med Lovisa) på torsdag ska jag först träna fotboll sen på kvällen ska jag på konsert- AVICII. På fredag kommer jag nog ha ont i halsen efter att ha skrikit så mycket och på lördag är det två fester, sen avslutas veckan med årets första träningsmatch =ASBRA VECKA!

Kommentarer
Postat av: Norburg

Jag vill också ha fler följare =) Vi kanske kan följa varandra? Jag heter norburg

2012-02-15 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0