INLÄGGSIDA alicemazing -

BAD DAY

Ifrån att jag steg utanför portdörren har jag haft en dålig dag. Började med att jag trillade för det var så otroligt halt och då är hunterstövlarna inte det bästa alternativ. Fastnade i dörrhandtaget, trillade slog mig och tog isönder min jacka. Sprang upp gråtandes och var jättearg, fast när mamma sa att hon kunde köra mig blev jag genast på lite lite lite bättre humör. Sen har jag bara varit mer lättirriterad än vanligt idag. Nu ligger jag iallafall i soffan, hade inte kanalen där matchen mellan Arsenal-Milan vistas. Sad but true. Dock vet jag att fet står 2-0 till Milan (nääääää) heja Arsenal!!! Äh inget är bra idag. Säger godnatt! Och förlåt för detta negoinlägg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0