INLÄGGSIDA alicemazing -

DAGS FÖR NÄSTA DEJA VÙ


Visst du kan klippa dig, skaffa en annan tjej. Men när du strippar och klär av dig är det samma grej. Jag glömmer aldrig dina hemligheter det du är räddast för, fast ingen vet det. Visst du kan rycka på axlarna spela ball, och fast du tycker du lyckas, vet jag iallafall. Och du försöker hålla masken, så du kan sväva över marken.

O Och nej, jag har inte glömt. Har långt ifrån glömt. Jag är trött på att höra "du måste glömma detta Alice" det är så jäkla mycket lättare sagt än gjort. Hade jag velat glömma, hade jag väl glömt. Eller? Trött på folk som säger att dom förstår när dom egentligen inte vet ett piss om något eller om mig, det finns nog bara en person i mitt liv som vet precis allt det där. Exakt allt. Det kan bero på att hon alltid varit med och alltid varit funnits där. Vet att denna känslan jag går och bär på gör mig så otroligt ledsen. Men det är mitt val. Jag har valt att inte släppa taget! Jag vet att innerst inne måste jag glömma, jag vill egentligen. Men så fort jag är glad, postitiv osv. Kommer det något som påminner mig om hur det var, hur jag kände. Det är så otroligt jobbigt att leva med detta. Jag vet att jag är stark, och snart kommer jag väl över mig själv och inser att jag förtjänar så sjukt mycket bättre. Sjukt mycket bättre än att fortfarande gå runt och tro saker som inte är sanna. Äckligt med människor som tror en massa. Jag vill ha tillbaks sommaren 2010, vill ha tillbaks vädret, vill ha tillbaks allt det som var bra, det som kändes nytt. Bästa sommaren någonsin. Bästa året.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

såbra skrivit, den texten som inte syns! Vet hur det känns när människor säger att dom förstår när dem inte alls gör det

2012-02-01 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0