INLÄGGSIDA alicemazing -

det är bara med dig jag vill så mina frö

Helt sjukt bra kväll igår, är så himla glad just idag. Solen skiner och hade somsagt så jäkla roligt igår! Fina vänner och god drinkar (sjukt goda). Runt fem-tiden blev jag hämtad i Helsingborg och somnade runt halv sex. Idag vaknade jag vid halv tio (?) började morgonen med en dusch och ett 40 minuter långt samtal med Lovisa. Var ju tvungen att berätta om igår! Hon är bra Lovisa. Känns som om känslorna som jag kände i torsdags är långt borta. Är så SJUKT glad just nu! ♥

Nu har jag ätit frukost och ska snart packa väskan och sticka till samlingen. Match mot Bjärred idag! PUSS
Fyller mig med tankar om att vara trogen, även om du och jag är ingenting. Fegt av mig att leva så, jag vet. Jag knycker närhet från dig då och då. Förlåt. Jag tar på dig för mig, för att förstå.
Även om vi inte är så får mina lungor turbulens, tack som fan för att du inte är som jag. Aldrig krävt att du ska vänta på mig, aldrig paxat dig på fester även om jag skulle bli ledsen av att se dig med nån jävel. Jag förtjänar box på huvudet, jag ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0