INLÄGGSIDA alicemazing -

DU FÖRTJÄNAR MER ÄN NÅGON SOM ÄR SÅ KLUVEN

Panda Da Panda – Turbulens Panda Da Panda – Titta på nån annan

Överbra låt, hittade den på en tjejs blogg och nu kan jag inte sluta lyssna på den. Den andra länken, den låten är också bra. Äkta Alice musik, en sån här låt jag kommer tjata ut och lyssna speciellt mycket på när jag är nere, deppig osv. Tänka tillbaks på saker som har varit (en sak jag måste lära mig att sluta göra) men det är så lätt att tänka tillbaks på saker som varit bra när det är mindre bra i nuet. Jag ljuger för mig själv när jag säger att jag inte saknar en viss person. Men det är lättare att ljuga än att ta itu med det som verkligen sker i mitt hjärta. Anyway, "tack som fan för att du inte är som jag"

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0