INLÄGGSIDA alicemazing -

LÖRDAG

Efter en perfekt fredags myskväll och en mysig lördag förmiddag är ju nu soffliggandes hemma!

Igårkväll efter att jag tränat ett göttigt pass på gymmet med Claudia så mötte jag upp Sofie, satt och snackade hemma hos mig och sedan handlade vi mat. Efter en fett god middag tände vi massa ljus och satt och bara pratade i några timmar tills vi kom på att vi köpt massa gott. Så vi satte igång en film och sen gosa vi ner oss i sofforna här hemma. Runt tre-tiden gick vi och la oss efter att ha sett två filmer, pratde lite till och sen somnade vi. 

Efter skolan igår bestämde jag att jag skulle åka skridskor med min vän Julia som jag inte träffar alltför ofta nowadays! Drack varm choklad och fikade och åkte lite skridskor, blev ju inte speciellt mycket skridskoåkning för min del eftersom jag SUGER, alltså verkligen riktigt usel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0