INLÄGGSIDA alicemazing -

Älska livet

Februari 2012
Januari 2011
Taget ur min hemliga blogg.


"LOVE LIFE

Jag mår så himla mycket bättre med mig själv nu än då, jag tränar nästintill varenda dag. Inte bara för att jag ska gå ner i vikt. Utan också för att jag ska kunna trivas bättre med mig själv, jag trivs otroligt bra just nu. Jag tycker det är roligt på fotbollen, det är roligt på gymmet. På fotbollen får jag både bra och dålig kritik. Men den dåliga kritiken försöker jag ändå se något positivt i. Det betyder ju att mina tränare vill att jag ska förbättra mig och utvecklas. Varenda träning känner jag mig bättre än den förra. Detta året ska bli så otroligt bra!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0