INLÄGGSIDA alicemazing -

SVAR PÅ FRÅGOR

fia om TURN THIS CLUB AROUND:
var är din bror ? bor han inte hemma?
Svar: Jo min bror bor hemma fast bara på helgerna och lite då och då på vardagarna. Te.x. Idag är han hemma och igår var han hemma, men han jobbar med mammas kille och bor hos honom i Svalöv (där vi tidigare bott allihopa). Han jobbar eftersom han hoppat av skolan! (har nog inte nämnt detta tidigare i bloggen eftersom jag inte visste ifall jag fick berätta det för Joshua).

olivia om TURN THIS CLUB AROUND:
Är det en sida på internet som du redigerar dina bilder eller hur får du de så med din webkamera?
tacksam för svar!
Svar: Hej söta Olivia! Glömde svara på din fråga förra veckan och ber om ursäkt för det, men jo det är en sida som heter neave.com/webcam där det finns jättefina olika effekter, ramar osv som man kan använda! Tycker speciellt den är bättre än cameroid.com eftersom bilderna är stora och passar bra till min blogg!  Kram på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0