INLÄGGSIDA alicemazing -

DANMARK

påväg till Helsingborg
Alla mesade och kissade, kan inte kissa på offentliga toaletter. (om det inte är KRIS)
Dessa danskarna dansade sjuuukt sexigt!!!!
Åt nattamat på Pölsemannen, fast denna är nog tagen klockan 12 typ
Trötta klockan fem på knutan
Hejhej! Var hemma vid fem-sex tiden igår efter en asrolig kväll i Danmark. Det var verkligen skitroligt, speciellt roligt när det inte är planerat och man inte har high hopes liksom. Det är precis så det ska vara tycker jag :D Träffade iallafall massa roliga, snygga och även asjobbiga killar. Men vad gör det, glada var vi iallafall!! Idag är jag tröttare än livet själv, bara tanken av att jag ska träna idag gör mig tröttare. Nu ska jag fortsätta kolla Akward. Skitroligt program!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0