INLÄGGSIDA alicemazing -

FOTBOLLSTRÄNING

Efter att jag sett typ 10-15 minuter på ett sjukt onödigt program igårkväll sa mamma "oj det är ju idrottsgalan på tv" Man bara, oj tack för att du sa det tre timmar försent (typ) Hade varit mycket roligare ifall en fotbollsspelare vunnit Jerringpriset igår. Hehe, men istället vann en riddare. Man bara OKEJ? Fotboll är en av världens mest spelade sporter borde stått en kvinnlig fotbollsspelare däruppe istället. Vet att detta är MINA åsikter och säkerligen finns det några därute som inte håller med.
Men sen och andra sidan hade vi ju inte fått lyssna på världens längsta och drygaste tal då..... Hehe. Tyckte lite synd om honom där ett tag att han var så nervös osv.
Men sen blev det ju bara pinsamt! HAHA! Aw, lille roffe. Haha, märks kanske att jag inte är på världens bästa humör just nu. Fast det blir nog bättre såsmåningom!! Årets första fotbollsträning idag ju!!
HUR GÖTT ska inte det bli? Har förresten börjat dricka skitmycket vatten. Idag har jag nog druckit tre halv litersflaskor.. Det är inte gott men om man bara gör det av vana så märker man inte att det inte smakar något.

För tio minuter sen stod jag och visade mamma lite moves. Snacka om att jag varit understimulerad idag wääh. Anyway. TRÄNING NU.
Catch you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0