INLÄGGSIDA alicemazing -

HEJ SÖTA ALLEBALLE

Hejhej! Började klockan tio idag. Har sovit riktigt dåligt inatt, därav varit mycket trött i skolan. Ja ni ser på bilderna, ser sjukt road ut på historielektionen. Anyway, efter sista lektionen följde Cecilia med mig hem, vi har bakat och hon har hälsat på min galna familj. Efter ett tag kom Julia, (JA, Julia som jag har varit osams med) Vi har pratat idag. Kanske inte har rätt ut allt men det lär vi göra nästa gång när vi får chans att prata lite mer och träffas själva. Känns iallafall bra att man kan lösa och inte glömma men förlåta. Känns faktiskt otroligt bra medtanke på hur roligt vi har haft det ihop! Nu ligger jag iallafall i sängen är ensam hemma nu. Är bjuden på fest hos min fina vän ikväll, men jag orkar helt enkelt inte. Jag är så fruktansvärt trött och vill bara träna, äta tacos och sova. Lät jag skittråkig nu? Hm. Jaa!! Puss på er iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0